Garantia satisfactiei

Cea mai mare bucurie pe care o avem e ca Dumneavoastra sa fiti incantat de alegerea facuta.

Deviza noastra este: O data OnlineBijoux.ro, intotdeauna OnlineBijoux.ro! Garantam ca produsele comercializate de OnlineBijoux.ro va vor satisface pe deplin. Dovada acestui lucru este faptul ca puteti returna produsele cumparate oricand in maxim 14 zile de la primirea lor conform Art. 4,b Cap. I, ORDONANTA nr.130 din 31 august 2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta.

Dumneavoastra decideti ca sunteti deplin satisfacut de produsele achizitionate. In caz contrar produsele cumparate se pot returna in ambalajul original (produsele returnate trebuie sa fie nedeteriorate, in conditii optime pentru a fi puse din nou in vanzare, insotite de factura de cumparare si certificatul de garantie) in termen de 14 zile de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

Daca satisfactia nu este deplina, va vom inlocui/schimba produsele cumparate sau va vom inapoia costul acestora in cel mult 2 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. 
Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport.

Bijuteriile din argint comercializate sunt verificate si certificate, au o puritate de 92,5% si poarta marcajul directiei ANPC - Metale si Pietre Pretioase care garanteaza calitatea metalului pretios utilizat.
Pietrele naturale pot prezenta  mici diferente si imperfectiuni de culoare sau crapaturi, acesta nu este un defect, este aspectul lor natural. Este recomandat sa feriti bijuteriile de lovituri si sa dati jos bijuteriile inainte culcare, inainte de a face baie, de a spala vasele sau inaintea altor activitati similare in care bijuteriile ar veni in contact cu apa, detergentii, produse cosmetice si chimice.

Bijuteriile din argint 925 netratate cu rodiu se pot oxida (innegri) in contactul cu umezeala sau caldura excesiva - acesta nu ese un defect. Curatati bijuteriile din argint simplu cu bicarbonat sau cu solutii speciale pentru curatarea argintului, pentru a le reda stralucirea. Pentru ingrijirea bijuteriilor si pastrarea stralucirii acestora va recomandam sa utilizati o carpa moale, speciala pentru curatarea acestora.

Garantia prevede faptul ca bijuteriile de argint sunt marcate si nu isi schimba proprietatile in cazul utilizarii corespunzatoare pe o perioada de 2 (doi) ani de la data achizitiei. 

Conform legii 449/2003, art.11 alin.2, cumparatorul nu poate cere inlocuirea bijuteriei din motivul caderii pietrelor.
Aceasta garantie nu include deteriorarea provocata bijuteriei din cauza nerespectarii indicatiilor , accidentelor, a neatentiei, a neglijentei, a utilizarii necorespunzatoare a acesteia sau a altor factori care nu au legatura cu defectele de material sau de manopera. Orice reparatie la produsele aflate in termenul de garantie se va efectua in mod gratuit sau se va inlocui in conditiile OG nr.21/1992 revizuita, daca se confirma faptul ca un defect de material sau de manopera a reprezentat cauza unei asemenea deteriorari, mai degraba decat utilizarea necorespunzatoare a bijuteriei de catre cumparator. in cazul inlocuirii, nu garantam ca va fi livrat acelasi model. Daca nu este disponibil acelasi model, se va livra un model similar avand o valoare echivalenta. Garantia pentru bijuteria de inlocuire va fi valabila pe o perioada de doi ani de la data inlocuirii.

Conform O.G. 21/1992, garantia consta in remedierea gratuita a deficientelor aparute la produse in cadrul termenului de garantie si care nu sunt imputabile consumatorului. Aceasta remediere se va face intr-un termen rezonabil stabilit prin reglementari.

Conform aceleiasi ordonante, vanzatorul este obligat, la cererea consumatorului sa inlocuiasca produsul sau sa restituie contravaloarea acestuia, numai in cazul in care timpul de neutilizare al produsului, din cauza deficientelor aparute in cadrul termenului de garantie, depaseste 10% din acest termen. Restituirea contravalorii sau inlocuirea produsului, se face numai dupa constatarea imposibilitatii folosirii acestuia si numai daca aceasta situatie nu este imputabila cumparatorului. 

Reparatiile de service pentru cazurile de deteriorare a bijuteriei din cauza nerespectarii indicatiilor , accidentelor, a neatentiei, a neglijentei, a utilizarii necorespunzatoare a acesteia sau a altor factori care nu au legatura cu defectele de material sau de manopera vor fi facturate cumparatorului.

Drepturile consumatorului sunt conforme cu O.G. nr.21/1992 republicata si LEGEA nr. 449/2003, precum si altor modificari ulterioare. Drepturile consumatorului nu sunt afectate de conditiile de garantie prevazute in acest Certificat de Garantie.